Tarifat e vendosura nga Donald Trump kanë filluar të ndikojnë ndjeshëm në sektorin automobilistik në Gjermani. Sipas një studimi nga kompania e kontabilitetit EY, industria automobilistike gjermane është detyruar të shkurtojë mbi 51,000 vende pune, një ndikim që vijon të thellohet për shkak të rënies së eksporteve ndaj tregjeve kryesore si Kina dhe SHBA. Këto tarifa kanë rritur barrierat për hyrje në këto tregje, duke minuar një nga sektorët më të rëndësishëm të ekonomisë gjermane.
Një shqetësim në rritje është se përpara pandemisë COVID-19, rreth 112,000 vende pune ishin eliminuar duke filluar nga viti 2019, dhe afërsisht gjysma e këtyre shkurtimeve ndodhën në 12 muajt e fundit. Sipas statistikave, eksportet në SHBA janë përballur me një rënie prej afërsisht 10%, që ndikon drejtpërdrejt në ekonominë gjermane, e cila tani po përballet me një rritje negative të shitjeve industriale. Vetëm industria e elektronikës ka arritur të ruajë stabilitetin në këtë periudhë të vështirë.
Jan Brohriker nga EY shprehet se “nuk ka përmirësim në horizont” për shkak të tarifave të reja prej 15% për automjetet, të cilat kanë intensifikuar pasigurinë në treg. Ndërkohë, eksportet në Kinë – tregu i dytë më i rëndësishëm për Gjermaninë – po përjetojnë një rënie alarmante, duke e bërë situatën edhe më kritike. Kërkesa në tregun kinez, i cili ka qenë tradicionalisht profitabil, po bie ndjeshëm, dhe ekspertët janë të shqetësuar për efektet afatgjata mbi këtë industri.
Në përgjithësi, situata po duket e errët për sektorin e automobilave në Gjermani, pasi tarifat dhe rënia e kërkesës në tregjet kryesore po e detyrojnë atë të përballojë sfida të mëdha, duke e lënë atë në një pozicion të vështirë për t’u rikuperuar.