TIRANË- Kompania e telekomunikacionit One Albania po vijon të mbetët një shqetësim për përdoruesit e saj. Pas problematikave me shpqrndarjen e internetit ose shqetësimeve të tjera një tjetër ras që po shqetëson është shlyerja e detyrimit, pagesës nga personat qe kanë kontratë me këtë kompani.
Mësohet se një përdorues edhe pse ka kryer pagesën para afatit 15 ditor që është përcaktuar kompania vijon dhe dërgon mesazhe të njëspasnjëshme që përdoruesi duhet të kryejë pagesën. Sipas një rasti të publikuar në rrjetet sociale, përdoruesi është interesuar por ka marrë përgjigje se e ka marrë mesazhin që e ka kryer pagesën dhe se çfarë kërkon më.
“One Albania një telefoni primitive. Sot në mëngjez në orën 09.37 më vjen një njoftim rutinë në telefon nga One Albania se duhet të shlyej detyrimet e muajit brënda 15 ditëve… bashkë me paralajmërimin se shërbimi ju pritet nga mosshlyerja…
Po sot në orën 10.21 i shlyeva detyrimet tek pika e ONE në “Sheshin Willson” dhe pas pak më vjen përgjigja: Pagesa prej ALL 1,000 004000 për BA0001119360 u krye me sukses. U qetësova. Por jo! Në orën 10.35 vjen sërrisht njoftimi i ONE se nuk i kam shlyer detyrimet brënda afatit, et, etj!!!
Shkoj sërisht te pika e pagesave ONE, dhe ja bëj me dije operatoreve të shërbimit aty këtë Njoftim të tretë..
Pergjigje e tyre me një tangërllëk katundar ishte: A ju erdhi njoftimi që e bëtë pagesën? Çfarë kërkoni më??? Zotërinj të One! Unë kërkoj korrektësi si ju sillem, të tjerat janë primitivizëm Juaji në sistem që nuk dalloni kush ju shlyen e kush jo,” shkruhet në postim.
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fcuci.journal%2Fposts%2Fpfbid0WxhR5ZmXmoW5TpRSpV6av5P94ZkZ6svkNnUK5bnCKU885rydQnTExgRhmjFAs2fZl&show_text=true&width=500















