Një debat i ndezur ka shpërthyer në rrjetet sociale lidhur me ndryshimin e një portreti në mozaikun e Muzeut Historik Kombëtar në Tiranë. Studiuesi Auron Tare thekson se gjetja artistike e fotografes Kambo ka shkaktuar një diskutim të rëndësishëm, por që nuk ka për qëllim të provokojë në lidhje me ligjin për barazinë gjinore. Ai vlerëson mesazhin për luftën kundër kancerit të gjirit si të vlefshëm, por në të njëjtën kohë nënvizon se përdorimi i simboleve kulturore për të përcjellë këtë mesazh mund të jetë problematik.
Tare shprehet se gjetja artistike e Kambos ka nxitur debat dhe reflektim publik, çka dëshmon ndjeshmërinë e shoqërisë ndaj kulturës dhe trashëgimisë. Sipas tij, në çdo shoqëri ekzistojnë simbole dhe figura të respektuara, dhe përdorimi i tyre kërkon një përgjegjësi të veçantë. Ai thekson se, teksa mesazhi për kancerin e gjirit është i rëndësishëm, përdorimi i imazheve historike mund të mos jetë qasja më e duhur.
Artisti evidenton se reagimi i një pjese të publikut e tregon ndjeshmërinë ndaj simbolikës kulturore të përdorur. Imazhi mbi “Nënën Shqipëri”, që paraqet një grua që i ka mbijetuar sëmundjes, është i fuqishëm, por kjo sjell një pyetje: si do të reagonte Ministria e Kulturës nëse një artiste tjetër do të përdorte një figurë të njohur për të adresuar një çështje tjetër si kanceri i prostatës? Kjo situatë ngre dilema mbi balancën midis lirisë artistike dhe interesave publike.
Debati për këtë ndryshim në mozaik tregon se arti, kur lidhet me tema të ndjeshme, mund të nxisë reaksi të forta dhe kritike. Auron Tare përfundon se ky debat ka rëndësi për të kuptuar etikën e përdorimit të simboleve kulturore në art dhe nevojën për të treguar një përgjegjësi të lartë kur trajtohen çështje sociale dhe shëndetësore.















