SHBA- WhatsApp po lançon tre funksione të reja reklamimi në nivel global, një përpjekje nga kompania mëmë Meta për të fituar para me platformën. Metathotë se reklamat e reja nuk do të shfaqen në të njëjtin vend me bisedat private të përdoruesve, dhe as përmbajtja e mesazheve të tyre, të cilat janë të enkriptuara, nuk do të përdoret për të vendosur se cilat reklama do të shfaqen.
Në vend të kësaj, WhatsApp do të përdorë vendin, qytetin dhe gjuhën e përdoruesit, si dhe mënyrën se si ata bashkëveprojnë me reklamat e tjera dhe kanalet që ndjekin, për të udhëzuar përmbajtjen e rekomanduar.
Përdoruesit që kanë zgjedhur të lidhin llogarinë e tyre WhatsApp me Facebook ose Instagram do të shohin reklama më të personalizuara. Karakteristikat e reja të reklamave do të shfaqen në një seksion të quajtur Përditësime në fund të aplikacionit.
WhatsApp thotë se ka 1.5 miliardë përdorues në të gjithë botën. Për shembull, bizneset me kanale do të jenë në gjendje të zgjedhin të shfaqin reklama në seksionin e Përditësimeve për të tërhequr ndjekës të rinj, por gjithashtu të ngarkojnë një tarifë abonimi për qasje në përmbajtje shtesë. Në fund të fundit, WhatsApp do të marrë një komision prej 10% për këtë tarifë dhe mund të ketë kosto shtesë.