Kompanitë kryesore shtetërore të naftës në Kinë, përfshirë PetroChina, Sinopec, CNOOC dhe Zhenhua Oil, kanë marrë vendimin për të pezulluar blerjet e naftës ruse të transportuar me det. Ky hap erdhi pas vendosjes së sanksioneve nga Shtetet e Bashkuara ndaj Rosneft dhe Lukoil, dy nga kompanitë më të mëdha të naftës në Rusi.
Ky ndryshim në politikën e blerjes ndodh edhe në një kohë kur rafineritë indiane, që janë blerësit më të mëdhenj të naftës ruse, gjithashtu planifikojnë të reduktojnë importet e naftës bruto nga Rusia për t’iu përmbajtur sanksioneve amerikane. Kjo rënie e kërkesës nga dy klientët kryesorë do të ndikojë në të ardhurat e Moskës nga nafta, duke vajtur në një situatë ku importuesit e tjerë globale do të kërkojnë burime alternative, gjë që mund të çojë në rritjen e çmimeve në tregjet ndërkombëtare.
Përsa i përket volumeve, Kina aktualisht importon rreth 1.4 milion fuçi naftë ruse në ditë përmes transportit detar. Sipas Vortexa Analytics, blerjet e naftës nga kompanitë shtetërore kineze pritet të bien në më pak se 250,000 fuçi në ditë deri në fund të këtij viti, ndërsa Energy Aspects e vlerëson këtë shifër në 500,000 fuçi. Unipec, dega tregtare e Sinopec, ka pezulluar blerjen e naftës ruse javën e kaluar, me shumicën e naftës që i shitet Kinës përmes ndërmjetësve.
Në këtë konteks, rafineritë e pavarura në Kinë pritet të ndalojnë blerjet për një periudhë të shkurtër për të vlerësuar ndikimin e sanksioneve, megjithatë disa burime tregojnë se ato do të vazhdojnë të blejnë naftë ruse në një formë tjetër.
Ndërkohë, Kina importon gjithashtu rreth 900,000 fuçi naftë ruse në ditë përmes tubacioneve, që janë të destinuara kryesisht për PetroChina. Disa tregtarë besojnë se kjo kompani mund të ndikojë më pak nga sanksionet e reja.