QTU, qendra e parë tregtare në Shqipëri, feston 20-vjetorin e saj, duke u bërë një pikë referimi për blerjet dhe argëtimin familjar që nga hapja në vitin 2005. Qendra, që merr mbi 8.2 milionë vizitorë në vit, ka kontribuar në modernizimin e industrisë së shitjeve me pakicë, duke prezantuar marka dhe koncepte të reja dhe duke organizuar shumë evenimente.
Drejtoresha e Marketingut ACREM, Joana Korimi, theksoi rëndësinë e QTU-së në krijimin e një kulture të re konsumimi dhe përvojash sociale. Ajo përshkroi qendrën si një vend që vazhdon të ofrojë ritëm dhe zhvillim, duke integruar blerjen, socializimin dhe argëtimin në një platformë të vetme.
Për të shënuar këtë përvjetor jubilar, QTU ka planifikuar një program festiv që përfshin ulje çmimesh deri në 70% nga data 10 deri më 12 tetor. Kjo periudhë do të karakterizohet gjithashtu nga shpërblime për vizitorët, përfshirë një surprizë të veçantë, një makinë Volkswagen ID.3, simbolizuar energjinë dhe lëvizjen përpara.
Masat festive përfshijnë një “Festa e Madhe e Tullumbaceve” më 12 tetor, ku të ftuarit do të kenë mundësinë të shijojnë një atmosferë të gëzueshme dhe të marrin kupona uljesh.
Pjesë e grupit Balfin, QTU premton të vazhdojë të jetë një hapësirë e besueshme për blerje dhe argëtim, duke ofruar përvoja kolektive dhe kujtime të bukura për vitet në vijim. Një përvjetor historik, ky festim dëshmon angazhimin e QTU për të qënë një destinacion tërheqës për të gjithë familjen.