Pas gati dy dekadash vonesash dhe pengesash teknike, Mumbai, një nga qytetet më të populluara në botë, ka inauguruar aeroportin e tij të dytë ndërkombëtar, Aeroportin Ndërkombëtar Navi Mumbai (NMI). Ky projekt ka për qëllim të revolucionarizojë përvojën e pasagjerëve duke ofruar procese më të shpejta dhe më shumë fluturime, duke lehtësuar ngarkesën mbi aeroportin ekzistues Chhatrapati Shivaji Maharaj, i cili tashmë ka kapacitet të teprojnë.
Projekti, i cili kërkoi ndërhyrje të mëdha si devijime të lumenjve dhe ndërtimin e urave, synon të trajtojë 20 milionë pasagjerë në vit vetëm në fazën e parë. Ky aeroport pritet të ulen presionin mbi aeroportin e njohur që në vitin 2019 shërbeu 49 milion pasagjerë, tani mbi 54 milion. Kryeministri Narendra Modi theksoi rëndësinë e këtij aeroporti për fermerët dhe peshkatarët e Maharashtras, duke u dhënë atyre qasje në tregje ndërkombëtare.
Dizajni i NMI është realizuar nga Zaha Hadid Architects, duke marrë formën e një lotusi, simbol i pastërtisë dhe qëndrueshmërisë në traditën indiane. Pjesa e brendshme përfshin elemente që nxisin ndriçimin natyror dhe ofrojnë një përvojë moderne udhëtimi. Qëndrueshmëria ishte një qëllim kyç, me sisteme ftohjeje natyrale dhe energji të rinovueshme.
Aeroporti do të operojë në fillim me 20 fluturime ditore nga Air India Express, ndërsa IndiGo planifikon të transferojë fluturime të shumta dhe të shtojë linja ndërkombëtare deri në nëntor. Akasa Air do të ofrojë më shumë se 100 rrugë javore, duke e forcuar më tej pozitat tregtare të Mumbai-t, pasi aeroporti gjithashtu do të trajtojë 800,000 ton ngarkesë në vit.
Në perspektivën afatgjatë, NMI është parashikuar të arrijë katër terminale me kapacitet të përgjithshëm prej 90 milionë pasagjerësh deri në vitin 2032, vendosur Mumbai-n në një nivel të ngjashëm me rrjetet e aeroporteve në Londër, Nju Jork dhe Dubai. Drejtori i Grupit Adani, Jit Adani, shprehu besimin se NMI do të tejkalojë standardet e Aeroportit të Singaporit në efikasitet dhe infrastrukturë dixhitale.