Viti 2026 do të shënojë revolucion në Botërorin e Formula 1, me sfida të reja teknike dhe debate që kanë nisur para se të nisin garat. Një nga çështjet kryesore është raporti i kompresionit të cilindrave për motorët e rinj, ku skuderitë si Mercedes dhe Red Bull duket se kanë zbuluar mënyra për të përfituar nga rregullat e reja. Sipas ‘Motorsport Magazin’, këto skuadra kanë gjetur një sistem për të manipuluar raportin e kompresionit, duke e ndihmuar atë të përputhet me parametrat e lejuara gjatë testimeve, ndërsa e rrisin atë në garë.
Raporti i kompresionit ka kaluar nga 18:1 në 16:1 me qëllim limitimin e performancës së njësisë termike të motorëve përballë asaj elektrike. Kjo mani mori vëmendjen e federatës, e cila është e paralajmëruar për këto mundësi mashtrimi nga skuderitë, me konkurrencën që përfshin Ferrarin, Audin dhe Hondën.
Një burim brenda këtij ambienti ka sugjeruar se një ish-punonjës i Mercedes ose Red Bull mund të ketë zbuluar këto detaje te një skuderi tjetër, duke i dhënë fund sekretit. Skuadrat kanë krijuar komponentë që zgjerohen në temperatura të larta, duke ndihmuar kështu në rritjen e raportit efektiv të kompresionit.
Federata Ndërkombëtare e Automobilizmit (FIA) konfirmoi se zgjerimi termik mund të ndikojë në përmasat e temperaturës së funksionimit. Megjithatë, rregullat aktuale nuk parashikojnë matje në temperatura të larta. Tashmë, çështja do të diskutohet në takimet teknike me prodhuesit e njësive të fuqisë, ndërsa FIA njoftoi se po monitoron vazhdimisht situata të tilla për të siguruar barazi dhe qartësi.
Në të ardhmen, mund të merren në konsideratë modifikime të mundshme në rregulloret teknike ose procedurat e matjes, për të siguruar integritetin e garave dhe respektimin e rregullave, duke e mbajtur këtë aspekt nën vëzhgim të vazhdueshëm.















