Një pasagjer i Delta Air Lines, Mohammad Shibli, ka denoncuar një incident të rëndë gjatë një fluturimi, ku pretendon se një asistente fluturimi e ka goditur me shuplakë pas kërkesës së tij për një gotë ujë për djalin e tij të vogël. Ngjarja ndodhi më 29 korrik gjatë një fluturimi nga Atlanta në Fresno, ku Shibli dhe familja e tij ishin duke pritur për ujë për djalin dyvjeçar që kishte filluar të qante. Pas disa kërkesash refuzuese, ai u përpoq të merrte vetë ujë, për të cilin thotë se asistentja e kishte trajtuar në mënyrë të pahijshme.
Shibli ka bërë thirrje për dëmshpërblim prej 9.5 milionë dollarësh, duke përfshirë një kërkesë për ndjesë publike nga Delta si dhe trajnime për ndjeshmëri kulturore, veçanërisht lidhur me diskriminimin ndaj palestinezëve. Avokati i tij, Ali Awad, ka theksuar se incidenti ngre pyetje mbi trajtimin e pasagjerëve palestinezë, duke e lidhur këtë rast me kritikat ndaj kompanisë për përgjigjen e saj rreth simboleve palestineze në muajt e fundit.
Në konferencën për shtyp, Shibli e përshkroi situatën si të dhimbshme dhe shqetësuese, duke u ndjerë i pafuqishëm si baba dhe duke shprehur frikën për sigurinë e tij dhe të familjes. Në përgjigje të këtyre akuzave, Delta Air Lines ka nisur një hetim të brendshëm dhe ka pezulluar përkohësisht asistenten e fluturimit.
Zëdhënësi i Delta-s deklaroi se siguria e klientëve dhe punonjësve është prioriteti i tyre dhe se ata po e marrin situatën shumë seriozisht. Hetimi për incidentin është në vazhdim dhe Delta nuk ka dhënë detaje të mëtejshme mbi këtë çështje ligjore.
Kjo ngjarje ka rritur diskutimet mbi diskriminimin dhe të drejtat e pasagjerëve në aviacion, duke theksuar nevojën për trajnime të specializuara për punonjësit e linjave ajrore për të parandaluar incidente të ngjashme në të ardhmen. Padia pritet të depozitohet brenda kësaj jave.















