Në kulmin e fushatës elektorale, ministrja e Infrastrukturës, Belinda Balluku, shpalli lajmërimin për fituesin e tenderit për segmentin Milot–Balldren “brenda 2-3 ditësh”. Megjithatë, pas tre muajsh, tenderi u anulua, duke e lënë projektin pezull për herë të dytë në shtatë vite. Më 15 prill 2025, Ministrja Balluku njoftoi se shpallja e konsorciumin fitues do të ndodhte së shpejti, por as dy ditë pas kësaj njoftimi, as dy javë më pas, nuk pati asnjë shpallje fitues.
Në mes të korrikut, Ministria e Infrastrukturës njoftoi anulimin e procedurës, duke theksuar se asnjë ofertë nuk ishte e përshtatshme. Ky dështim e kthen përsëri projektin në pikën zero, pas një historie zhvillimi të diskutueshëm që nga 2018. Procedura për dhënien me koncesion të këtij segmenti, me gjatësi 17 kilometra, ka nisur që në dhjetor 2024 dhe pas disa shtyrjeve, gara u zhvillua më 10 mars të këtij viti, përfshirë katër oferta nga kompani të ndryshme.
Segmenti Milot–Balldren është pjesë e Korridorit Adriatiko-Jonian, me një vlerë ndërtimi të parashikuar prej 182.5 milionë eurosh, që, duke përfshirë kostot e tjera, arrin në rreth 365 milionë euro për një periudhë 35-vjeçare. Plani parashikonte që rruga të gjeneronte 1 miliard euro të ardhura, me një tarifë kalimi prej 0.12 euro për kilometër. Dështimi në shpalljen e fituesit e lë këtë segment strategjik vetëm në letër, duke zbuluar pasigurinë në procedurat e koncesionimit në vend.