Rritja e pagave për mësuesit ka shkaktuar pakënaqësi për shkak të mospërfshirjes së barabartë të të gjithë arsimtarëve. Mësuesit e diplomuar para procesit të Bolonjës, përballen me një diferencë të theksuar në pagë, ku ata fitojnë 5000 lek më pak se kolegët e diplomuar pas kësaj reforme. Sindikata e Bashkuar e Arsimit Shqiptar, në përkrahje të deputetes Ina Zhupa, ka paraqitur një iniciativë ligjore për të ndryshuar këtë situatë, duke kërkuar një trajtim të drejtë për të gjithë arsimtarët.
Alma Lama nga Sindikata thekson se Ligji 80/2015 diskriminon mësuesit që nuk i përkasin sistemit të Bolonjës. Ajo kërkon që të shtohet një nen i ri që do t’i ofronte këtij grupi trajtim të barabartë në administratë dhe financa, në përputhje me diplomën e tyre të mëparshme. Diskriminimi prek rreth 12 mijë mësues, përfshirë ata të klasave 1-5 dhe mësuesit e parashkollorit, të cilët kanë përfunduar kurrikula para adaptimit të sistemit të Bolonjës.
Sindikata vë në dukje se ky trajtim i padrejtë ndikon negativisht në mundësitë e avancimit profesional për këta mësues, pasi arsimimi i tyre nuk konsiderohet i plotë sipas standardeve të reja, pas hyrjes në fuqi të ligjit të arsimit të lartë në 2015. Kjo situatë ka shkaktuar një shqetësim të madh ndër arsimtarët, të cilët përballen me keqtrajtimin dhe rrezikun për t’u dëbuar nga mundësitë për zhvillim profesional.
Megjithatë, mbështetja nga deputetët dhe kërkesat për ndryshime ligjore tregojnë një vazhdimësi të përpjekjeve për të garantuar një trajtim më të drejtë për të gjithë arsimtarët, pavarësisht nga koha kur ata janë diplomuar. Protestat e mundshme dhe presionet ndaj institucioneve kanë të ngjarë të vazhdojnë derisa të arrihet një zgjidhje e plotë dhe e barabartë.















