Gjatë vitit të kaluar, 22 bashki në Shqipëri shpenzuan rreth 57 milionë euro për pastrimin e qyteteve, megjithatë, mbeturinat vazhdojnë të jenë një problem i dukshëm. Bashkia Tiranë, më e madhja në vend, raportoi shpenzime totale prej 13 miliard lekësh (130 milion euro) në periudhën 2020-2024, me një mesatare prej 26 milion eurosh në vit. Nga këto shpenzime, 100 milion euro u grumbulluan nga taksa e pastrimit, ndërsa pjesa tjetër u mbështet nga buxheti i shtetit.
Bashkia e Durrësit shpenzoi gjithashtu 10 milion euro për menaxhimin e mbetjeve në 2024, ku 7.5 milion euro vinin nga të ardhurat e veta. Kjo bashki ka trashëguar katër venddepozitime ekzistuese pas ndarjes territoriale, duke u kthyer në një problem mjedisor. Vetëm Porto Romano është rehabilituar, ndërsa të tjerat përballen me probleme të menaxhimit. Durrësi ka lidhur një kontratë me landfillin e Sharrës për trajtimin e mbetjeve urbane dhe planifikon ngritjen e një stacioni transferimi.
Megjithatë, një auditim i Kontrollit të Lartë të Shtetit në vitin 2024 tregoi krizën financiare të katër bashkive të monitoruara: Vlorës, Korçës, Shkodrës dhe Durrësit. Në Durrës, rreth 30% e buxhetit shpenzohet për menaxhimin e mbetjeve, kurse sipas standardeve të Kombeve të Bashkuara, ky tregues duhet të jetë në nivelet 3-15%. Shpenzimet e larta që përballen këto bashki pjesërisht shkojnë për paga dhe sigurime punonjësish.
Profesor Klodian Muço, ekspert në ekonomi politike, theksoi se, pavarësisht shpenzimeve për mjedisin, një pjesë e konsiderueshme shkojnë në shpenzime operative dhe dokumentacion, duke lënë më pak për investime të drejtpërdrejta. Dështimi në menaxhimin e mbetjeve është evident edhe në Bashkinë e Shijakut, që përdor një vend depozitim ilegal pranë fshatit Hardhishtë, pa u përgjigjur për këtë situatë.
Këto probleme çojnë në shqetësime serioze për menaxhimin e mbetjeve dhe integrimin e praktikave më efektive për ruajtjen e mjedisit në vend.















