Fiks Fare ka investiguar për disa muaj gërryerjet e lumit Mat, duke u përqendruar në rubrikat e Rubikut, Skuraj, Ura e Zogut dhe deri në Milot. Gjatë këtij procesu, ekipet e Fiks Fare dokumentuan pirgje të mëdha me inerte dhe punime të eskavatorëve që zhvilloheshin shumë afër monumenteve të kulturës, duke krijuar një pamje që ngjasonte më shumë me një kantier ndërtimi sesa me një lumë natyror.
Një nga faktet më shqetësuese ishte gërryerja pranë Ura e Trenit, e cila ishte mbyllur për shkak të dëmtimeve që po përjetonte. Ekipet filmuan mjete të rënda që merrnin inerte nga kjo urë, duke shkaktuar dëmtime të konsiderueshme dhe duke rrezikuar stabilitetin e saj. Gërryerjet po shkaktonin gjithashtu probleme në buxhetin e shtetit, me Drejtorinë e Ujitjes dhe Kullimit që hapi një tender për të mbrojtur tokat bujqësore të goditura nga këto veprime.
Sipas studimeve të kryera, dëmet në ambiente natyrore dhe ato ndaj infrastrukturës kanë sjellë nevojën për intervenime emergjente. Në zonën e Skuraj, shtrati i lumit ishte thelluar me rreth 2 metra, duke zbuluar pilota dhe rrënjë urash të vjetra, duke e rrezikuar ndjeshëm stabilitetin e këtyre veprave.
Fiks Fare gjithashtu identifikoi aktivitetet pa leje nga disa kompani në këtë zonë, që kontribuojnë në dëmet mjedisore dhe kulturore. Një nga masat për të parandaluar dëmtimet e mëtejshme përfshinte hapjen e tenderëve nga autoritetet kompetente, duke u përgjigjur kështu kërkesave të banorëve për mbrojtje nga gërryerjet.
Pas hetimeve intensive, u vendos mbyllja e Ura e Trenit më 24 korrik 2025, për shkak të dëmtimeve të shkaktuara nga gërryerjet, ndofta edhe si pasojë e mosrespektimit të normave të ndërtimit në afërsi të monumenteve kulturore. Ky vendim solli mënyra alternative transporti për banorët e zonës.
Fiks Fare vazhdon të ndjekë situatën dhe të kërkojë përgjigje nga autoritetet për të siguruar që të gjitha veprimet e paautorizuara dhe dëmtuese të ndalohen.















