Sanjay Wadhwani, një biznesmen britanik, është i angazhuar në një mosmarrëveshje ligjore për të drejtat tregtare të emrit të legjendës së futbollit, Diego Maradona. Wadhwani ka aplikuar për një markë tregtare për të përdorur emrin dhe firmën e Maradonës në produkte si pije, ushqime, rroba dhe lojëra, si pjesë e një plani për të krijuar një fondacion bamirësie në emër të futbollistit. Ndërkohë, ai pretendon se kishte marrë leje nga motrat e Maradonës, Lili dhe Rita, për të zhvilluar këtë projekt.
Pas vdekjes së Maradonës nga një atak kardiak në vitin 2020, fëmijët e tij kanë kontestuar këtë marrëveshje, duke theksuar se ata janë trashëgimtarët legjitimë të emrit dhe pasurisë së Maradonës. Një vendim nga Zyra e Pronësisë Intelektuale në Mbretërinë e Bashkuar konfirmoi se fëmijët, përfshirë Diego Maradona Sinagra dhe Dalma Maradona Villafañe, kishin të drejtat e duhura mbi emrin e babait të tyre.
Teresa Perks, nga IPO, zbuloi se provat materiale treguan që fëmijët janë trashëgimtarët legjitimë të futbollistit. Rose Gilroy, avokate për fëmijët, e përshkroi mospërputhjen si një vendim të rëndësishëm dhe tha se aplikimi i Wadhwani ishte bërë “me qëllim të keq”. Ajo nënvizoi se një marrëveshje e pretenduar me një kompani argjentinase ishte shpallur e pavlefshme për shkak të gjendjes mendor të Maradonës në momentin e nënshkrimit.
Wadhwani, i cili kishte ndarë kohë me motrat e Maradonës dhe besonte se Diego kishte hequr fëmijët e tij nga trashëgimia, reagoi ndaj vendimit duke shprehur habi. Ai tha se kishte investuar shuma të mëdha në blerjen e artikujve të nënshkruar nga Maradona dhe që shpresonte për të ndihmuar trashëgimtarët përmes këtij projekti. Wadhwani tani ka paraqitur një ankesë për të sfiduar vendimin, ndërsa ndjen se historia e Maradonës mbetet e mbushur me intriga dhe nevojën për të ruajtur trashëgiminë e tij.















