Përditësimi i kurrikulës shkollore përfshirë përdorimin e inteligjencës artificiale (IA) përbën një nevojë të domosdoshme për edukimin e nxënësve shqiptarë në kohën e sotme. Ekspertët e arsimit argumentojnë se integrimi i teknologjisë në mësimdhënie është esencial për t’i përgatitur ata për sfidat e përditshme. Irsa Ruçi, një eksperte në fushën e arsimit, shpreh mbështetje për trajtimin e ryshfetit të informacionit mbi IA-në, duke theksuar se është më mirë që të rinjtë të jenë të informuar dhe të edukuar rreth kësaj teknologjie sesa ta përballin atë pa asnjë njohuri.
Ajo thekson se mësuesit duhet të jenë të përgatitur për të përdorur IA-në në klasë, duke mbështetur politikat e Ministrisë së Arsimit për trajnimin e detyrueshëm të tyre në teknologji. Ruçi thekson se, duke pasur parasysh se disa nxënës janë tashmë më të avancuar se mësuesit e tyre, është thelbësore që këta të fundit të jenë në hap me risitë teknologjike.
Ndërsa plani për të integruar IA-në në shkolla pritet të përfundojë deri në vitin 2030, ekspertët gjithashtu sugjerojnë që metodat e mësimdhënies duhet të jenë më autentike dhe të lidhura me realitetin shqiptar. Ruçi është e shqetësuar për mënyrën se si konceptohet njohuria, duke theksuar se shpesh ajo perceptohet si diçka që vjen nga jashtë dhe huazohet, kur në të vërtetë duhet të buron nga shoqëria shqiptare.
Ekspertja kërkon krijimin e një strukture arsimore që i jep mundësi rinisë të prodhojë dijeni të reja, në vend që thjesht të riprodhojë ato ekzistuese. Ky qasje, sipas saj, do të ndihmojë në ndërtimin e një themeli të fortë për arsimin shqiptar, duke e bërë atë më të qëndrueshëm dhe më të aftë për t’u ndeshur me sfidat e epokës digjitale.















