Një urë e varur që shtrihet 150 metra mbi Grykën e Lumit Dadong në Chongqing të Kinës është quajtur nga shumë si ura më e frikshme në botë, për shkak të dizajnit të saj të çuditshëm dhe pamjes së pasigurt. Ura, e cila është 240 metra e gjatë, ka një gjerësi prej 12 metrash dhe është ndërtuar për të përballuar vetëm një automjet në të njëjtën kohë. Ndryshe nga urat tradicionale, ajo nuk ka kulla apo bazë mbështetëse, duke u mbështetur vetëm në katër kabllo çeliku për të mbajtur pesha deri në 45 ton.
Gjatë dy viteve të fundit, klipet e makinave të rënda që kalojnë këtë urë të ngushtë dhe të varur mbi një grykë të gjerë lumi kanë bërë xhiron e mediave sociale, duke bërë që shumë njerëz të pyesin për sigurinë e saj. Edhe pse janë vendosur rrjeta sigurie anësore, çdo gabim në lëvizje mund të sjellë pasojat fatale.
Kjo urë, ndërtuar në Distriktin Wulong të Chongqing, është një projekt i përkohshëm i domosdoshëm për të lehtësuar ndërtimin e Urës Shuangbao, e cila do të jetë ura më e madhe me dy harqe në botë kur të përfundojë. Kjo strukturë monumentalë do të lidhe lumenjtë Dadonghe dhe Xiaohegou. Për të ndërtuar këtë urë të re, punëtorët kishin nevojë për një mënyrë për të arritur në malin që do të mbanë shtyllat e saj qendrore, prandaj ata shpikën këtë urë të përkohshme të varur.
Megjithëse idiomatikisht quhet si “ura më e frikshme në botë”, ajo përdoret ekskluzivisht nga kamionë dhe makineri ndërtimi, duke e bërë kalimin në të një sfidë edhe më të madhe. Stabiliteti i saj është i diskutueshëm, për shkak të mungesës së strukturave mbështetëse shtesë, megjithatë, deri tani, kabllot masive të çelikut kanë mbajtur tërësinë e urës.
Kina është e njohur për infrastrukturën e saj të jashtëzakonshme, përfshirë autostradat e avancuara dhe urat marramendëse, duke e bërë këtë vend një lider në inxhinierinë e mjeteve dhe projekteve infrastrukturore.















