Bashkimi Europian ka shpallur ndalimin e motorëve me djegie të brendshme, një vendim që u njoftua nga politikani Manfred Weber nga CSU. Megjithatë, disa figura politike, përfshirë liderin e CSU-së, Markus Söder, e kanë konsideruar këtë masë si të pamjaftueshme. Deputeti i Gjelbërve, Michael Bloss, në anën tjetër, ka pritur që ndalimi të shoqërohet me një “dokument çorientimi”.
Së fundi, u raportua se Komisioni Evropian, nën drejtimin e Ursula von der Leyen, mund të propozojë përjashtime nga ky ndalim në raste të caktuara. Nëse miratohen, këto përjashtime do lejonin regjistrimin e automjeteve me motorë të djegies brendshme edhe pas vitit 2035, kur planifikohen rregulla të reja për emetimin e dioksidit të karbonit. Sipas marrëveshjes së arritur në vitin 2022 mes përfaqësuesve të vendeve anëtare dhe Parlamentit Evropian, automjetet e reja të regjistruara në BE do të ndikojnë në klimën me “zero emetime”.
Megjithatë, ndarja e këtyre rregullave mbetet në dorën e Parlamentit Evropian dhe vendeve anëtare, pasi të publikohet propozimi i Komisionit. Ekonomistë të ndryshëm kanë shprehur shqetësime lidhur me lehtësimin drastik të rregulloreve. Një sondazh i vlefshëm ka treguar se 63% e të anketuarve e mbështesin regjistrimin e automjeteve me djegie të brendshme edhe pas 2035-s, ndonëse aktualisht rregullat kërkojnë që automjetet e reja të kenë “zero emetime”.
Prodhuesit e makinave, veçanërisht në Gjermani, janë angazhuar fort për lëshime të mundshme në këto rregulla, duke theksuar se kërkesa për automjete elektrike është aktualisht e ulët. Pa ndryshime në rregulla, ata parashikojnë se do të përballen me penalitete shumë të larta. Së fundi, sipas Shoqatës Evropiane të Prodhuesve të Makinave (ACEA), deri në 10% e automjeteve të reja mund të përfshijnë ende makina konvencionale me benzinë ose naftë, si dhe hibride.















