Australia po fillon një fushatë reklamuese prej 14 milionë dollarësh australianë për të mbështetur ndalimin e parë global të adoleshentëve në mediat sociale, i cili do të hyjë në fuqi në dhjetor. Fushata, e titulluar “Për të Mirën e Tij”, synon të informojë publikun për ndryshimet dhe të inkurajojë prindërit të diskutojnë këtë masa me fëmijët e tyre, siç shpjegoi Ministrja Australiane e Komunikimeve, Annika Wells.
Reklamat do të shfaqen në televizion dhe në tabela të reklamave, duke përfshirë edhe përdorimin e mediave sociale në një qasje ironike. Wells theksoi se kjo masë është për të mirën e të rinjve në Australi, duke e arsyetuar me kërkime që tregojnë se përdorimi i tepruar i mediave sociale dëmton adoleshentët, duke kontribuar në përhapjen e dezinformatave dhe përdorimin e standardeve të shtrembëruara për imazhin e tyre.
Sipas ligjit të ri të miratuar në nëntor 2024, fëmijët nën 16 vjeç nuk do të jenë në gjendje të hapin llogari në mediat sociale, një masë që synon të ruajë sigurinë e tyre në internet. Videoja promovuese e fushatës paraqet fëmijë të zhytur në telefonat e tyre, me një narrativ që thekson emrat e disa prej tyre për të ilustruar qëllimin e ndalimit.
Megjithatë, platforma kryesore të internetit, përfshirë YouTube, e kanë kundërshtuar këtë ndalim, duke theksuar se do të ketë “pasoja të paparashikuara” dhe do të jetë “jashtëzakonisht e vështirë” për t’u zbatuar. Në një dëgjim parlamentar, përfaqësuesit e YouTube shprehën shqetësim mbi vështirësitë e mundshme të implementimit të ligjit.
Në përgjigje, Wells ka planifikuar takime me përfaqësues të mediave sociale, si Meta, TikTok dhe Snapchat, për t’i bërë të qarta pritjet e qeverisë për mënyrën e zbatuarjes së ligjit. Ajo shprehu besimin se këto platforma do të përmbushin detyrimet e tyre sipas ligjit australian, duke e favorizuar sigurinë e adoleshentëve në internet.