Sezoni aktual i Formula 1 ka dëshmuar se parashikimet mbi performancën e makinave shpesh bien në grep me realitetin. Një shembull i dukshëm është Ferrari SF-25, e cila ka shkaktuar zhgënjim përkundër një fillimi të fortë në provat e së premtes në Baku. Gara në Singapor gjithashtu nuk e përmirësoi situatën, duke lënë “kokëkuqen” pa asnjë fitore deri tani.
Sipas “Gazzetta dello Sport”, problemi kryesor i Ferrarit nuk është vetëm menaxhimi i dobët i makinës gjatë fundjavës, por edhe dizajni i SF-25. Ky dizajn u theksua pasi prezantimi i pezullimit të modifikuar në Belgjikë. Drejtori teknik Loic Serra ka vendosur të fokusohet më shumë te dinamikat e makinës dhe pezullimi, duke anashkaluar zhvillimet aerodinamike për të siguruar një platformë më të qëndrueshme.
Përqendrimi në pezullim ka vonuar zhvillimin aerodinamik, duke limituar fleksibilitetin e makinës ndaj ndryshimeve të konfigurimeve në pistë. SF-25 performon mirë vetëm në kushte të caktuara, duke dështuar të adaptohet kur ndodhin ndryshime në temperaturë apo sipërfaqe, gjë që ndikon negativisht në rezultate.
Analiza e inxhinierëve tregon se kur Ferrari ka fokusuar burimet në pezullim, mund të ishin realizuar disa përmirësime aerodinamike që do të kishin sjellë përfitime më të mëdha në gara. Kështu, departamenti aerodinamik ka pasur një rol më të vogël sesa është pritur në zhvillimin e SF-25.
Hendeku midis Ferrarit dhe dhjetë makinave më të mira është minimal, duke sugjeruar se optimizimi i konfigurimit do të sillte përmirësime të vogla në kohën e rrotullimit. Megjithatë, Ferrari nuk ka ADN-në e nevojshme për t’u adaptuar si Red Bull ose McLaren, të cilat kanë treguar më shumë fleksibilitet dhe aftësi evolutive në pista.
Në përfundim, Ferrari ka ende një makinë të fortë, por përqendrimi në dinamikat e pezullimit ka penguar evolucionin aerodinamik, duke lënë SF-25 jashtë konkurrencës në disa pista të rëndësishme këtë sezon.