Artan Fuga, i njohur për shkrimet e tij, ndan eksperiencën e tij në krijimtarinë artistike, duke përshkruar procesin e punës mbi romanin e tij. Ai shprehet se është e nevojshme të lehtësohet dhe të ndihet në lëkurën e personazheve, duke i lënë ato të drejtojnë narrativën. Fuga thekson se në romanin e tij, nuk ka vetëm një burrë por një sërë personazhesh me veçori të ndryshme.
Mes tyre, spikat Lavdosh, një karakter që ka disa tipare karakteristike, dhe Moli, i cili për Fugan ka një rëndësi të veçantë si një tipologji e veçantë. Një tjetër personazh, Adriani, është më dramatik dhe përjeton një krizë, duke qenë larg idealizimit të heronjve perfeksionistë. Ai ilustron se dramo dhe tensioni emocional janë pjesë e natyrshme e jetës njerëzore.
Fuga trajton gjithashtu transformimin e qytetit dhe ndikimin e tij në strukturën familjare. Ai përshkruan një nuse që ndjen presionin nga vjehrra, e cila e ndjen e mandatuar të përballojë një marrëdhënie të tensionuar. Në këtë ambient, ngre pyetje të rëndësishme mbi marrëdhëniet dhe dinamikat brenda familjeve, duke e sjellë familjen nukleare si një entitet që ka potencialin për lumturi, por që, për shkak të izolimit të saj, mund të përballet me sfida të shumta.
Nën këtë kontekst, Fuga argumenton se ndarja nga të tjerët nuk garanton lumturinë. Ai i jep një pamje më të dukshme realitetit se sa personazhet dhe marrëdhëniet e tyre përbëjnë një mozaik të ndërlikuar dhe shpesh të tronditshëm të jetës familjare. Në përmbledhje, romani i Fugas reflekton dilemat dhe tensionet e përditshme në një shoqëri që ndryshon, duke ndarë një rrëfim të thellë mbi ndjenjat e tensionuara brenda marrëdhënieve njerëzore.















