Kthimi në shkollë sjell një sfidë për prindërit: nxjerrjen e fëmijëve nga shtrati. Problemi i hershëm i fillimeve të shkollave të mesme në Pensilvaninë jugperëndimore po zhvillohet në një krizë shëndetësore, sipas neuroshkencëtareve si Dr. Joanna Fong-Isariyawongse. Shumica e shkollave fillojnë para orës 8 të mëngjesit, me disa madje duke nënkuptuar fillimin në orën 7:30, duke prishur ciklin e gjumit të adoleshentëve.
Ekspertët e gjumit theksojnë se adoleshentët kanë nevojë për 8-10 orë gjumë, por ata shpesh flenë më pak për shkak të orareve të hershme. Një studim i Qendravë për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC) tregon se 84% e adoleshentëve në Pensilvani nuk flenë mjaftueshëm. Kjo pamjaftueshmëri lidhet me probleme të shëndetit mendor, si depresioni dhe ankthi, duke krijuar një urgjente për të rishikuar oraret shkollore.
Përfaqësuesja shtetërore Jill Cooper, që përfaqëson Qarkun Westmoreland, ka kërkuar të rishikohet fillimi i shkollave, duke propozuar që të fillojnë më vonë se ora 8:15. Edhe pse projekti i saj mori mbështetje nga të dyja partitë, ai dështoi në komision. Cooper thekson se angazhimi i komunitetit dhe informimi për rreziqet që lidhen me fillimin e hershëm të shkollës është thelbësor për të ndryshuar situatën.
Ekspertët paralajmërojnë se shumica e adoleshentëve nuk do ta pranojnë se janë të privuar nga gjumi, por prindërit duhet të jenë të vëmendshëm për shenjat si luhatjet e mëdha të humorit dhe sjelljen impulsive. Disa shkolla, si Canon-McMillan, kanë treguar dëshirë për të diskutuar fillimin e më vonshëm të mësimit, por përgjigjet nga distriktet e tjera janë të pakta.
Një ndryshim në oraret e shkollave mund të ketë përfitime të konsiderueshme për suksesin akademik dhe shëndetin mendor të adoleshentëve, dhe është një temë që merita të shqyrtohet me kujdes në nivel lokal.















