Trafiku në Unazën e Elbasanit ka arritur në nivele problematike, sidomos gjatë fundjavave dhe në prag të festave. Radhët kilometrike të mjeteve janë të zakonshme për qytetarët që udhëtojnë drejt zonave turistike, kryesisht në juglindje për pushime. Kjo situatë komplikohet më tej nga kthimi i emigrantëve dhe rritja e numrit të automjeteve, duke e bërë Elbasanin pothuajse të pakalueshëm në të gjitha hyrjet dhe daljet e tij.
Infrastruktura aktuale nuk është e mjaftueshme për të përballuar fluksin e madh të mjeteve. Mungesa e rrugëve të përshtatshme, sidomos ByPassit të Elbasanit, dhe rrugëve dytësore që shërbejnë fshatrat përreth, kontribuojnë në vështirësitë e lëvizjes. Sipas statistikave, nëse të gjithë emigrantët do të ktheheshin në një ditë, Shqipëria do të ishte e pakalueshme me rrugët aktuale.
Rruga jugore e Elbasanit përballen me një fluks të madh, me dhjetëra mjete që drejtohen për në fshatrat, Cërrik dhe Gramsh, si dhe trafik nga aksi nacional Elbasan-Qafë Qanë. Ky aks është kritikal, pasi lidh juglindjen e vendit me kryeqytetin dhe portin e Durrësit, duke u përllogaritur të ketë mbi 15 mijë mjete çdo ditë.
Një zgjidhje për bypass-in e Elbasanit është e domosdoshme, megjithatë aktualisht ai është vetëm në fazë projektimi. Nevoja për ndërhyrje urgjente në infrastrukturën e trafikimit është e qartë në kushtet e fluksit të madh dhe vështirësive të tanishme ndaj lëvizjes. Të gjitha këto faktorë përbëjnë një sfidë të madhe për autoritetet dhe për qytetarët që përdorin këtë rrugë të rëndësishme.















