Komisioni Evropian ka ndryshuar planet e tij për ndalimin e shitjes së automjeteve me benzinë dhe naftë, duke lejuar që deri në vitin 2035, 90% e makinave të reja të jenë pa emetime të karbonit. Ky ndryshim vjen pas lobimit të fuqishëm nga prodhuesit e makinave, sidomos në Gjermani, të cilët shprehen të shqetësuar për kërkesën e ulët për automjete elektrike dhe frikën nga gjobat për mungesën e përmbushjes së objektivave të CO₂.
Sipas planit të ri, automjetet e reja pas vitit 2035 duhet të përmbushin kërkesën që 90% të jenë pa emisione, ndërsa 10% mund të pranojnë motorë me djegie të brendshme, përfshirë hibride dhe makina që përdorin biokarburante. Ky lëshim synon të evitojë penalitete të mëdha për prodhuesit që nuk arrijnë të adaptohen me kalimin në makinat elektrike. Kompanitë kërkojnë fleksibilitet të mëtejshëm, duke theksuar nevojën për investime në infrastrukturën e karikimit dhe mbështetje për zhvillimin e makinave elektrike.
Përkrahësit e këtij vendimi argumentojnë se ndryshimi është një mundësi për një kalim më të lehtë në një të ardhme pa emetime, duke mbajtur stabilitetin ekonomik dhe duke shmangur goditjen e sektorëve që nuk janë gati të kalojnë në energjinë elektrike. Ata shpresojnë se fleksibiliteti do të ndihmojë gjithashtu në rritjen e prodhimit të biokarburanteve, të cilat mund të ndihmojnë në kompensimin e ndotjes.
Në anën tjetër, kundërshtarët paralajmërojnë se këto ndryshime mund të vonojnë kalimin e duhur në automjetet elektrike, duke e rrezikuar objektivin mjedisor të BE-së dhe duke u lënë hapësirë konkurrentëve globalë si Kina dhe Shtetet e Bashkuara. Grupi i transportit të gjelbër T&E ka theksuar se ky vendim mund të minojë pozitat e BE-së si lider në teknologjinë e pastër.
Ndërsa Mbretëria e Bashkuar planifikon ndalimin e shitjes së makinave me benzinë dhe naftë deri në vitin 2030, ka shqetësime se BE-ja po zbut planet e saj, gjithashtu duke nënvizuar nevojën për një angazhim të vazhdueshëm në kalimin në energjinë elektrike.
Kjo lëvizje e Komisionit Evropian për të lehtësuar rregullat tregon përpjekjen për të ruajtur ekuilibrin mes ambicieve të klimës dhe kërkesave të industrisë, megjithatë ajo ngre pyetje të rëndësishme për të ardhmen e automobilizmit dhe sfidat e konkurrencës globale në këtë sektor.















