Në komisionin parlamentar për Çështjet e Brendshme dhe të Mbrojtjes, janë diskutuar ndryshime të rëndësishme në kodin rrugor për të përafruar legjislacionin shqiptar me atë të Bashkimit Evropian, specifikisht për përmasat maksimale dhe peshat e autorizuara të mjeteve që qarkullojnë në rrugët e vendit.
Gjatë diskutimeve, deputeti demokrat Klevis Balliu e shfrytëzoi këtë rast për të theksuar diferencat në ndërtimin e rrugëve mes qeverisë së Partisë Demokratike (PD) dhe asaj socialiste. Ai argumentoi se gjatë qeverisjes së PD janë ndërtuar 12,700 kilometra rrugë, një shifër që e cilësoi si shumë më të madhe se 1,400 kilometra që pretendon se ka ndërtuar qeveria socialiste. Balliu vuri në dukje se cilësia e ndërtimit të rrugëve është çelësi për sigurinë rrugore, duke shtuar se rrugët e ndërtuara nga PD nuk janë prishur nga kushtet atmosferike, siç ka ndodhur me disa rrugë të lëna pas nga socialistët.
Në përgjigje, deputeti socialist Agron Malaj kritikoi qeverinë e PD, duke e quajtur “Një rrugë Kombi” si një arritje që e kanë tejkaluar dhe e propagandojnë pa marrë parasysh rrugët e mbetura në gjendje të keqe. Malaj theksoi se numri i rrugëve të ndërtuara nga socialistët duhet gjithashtu të merret parasysh në këtë debat.
Ky përplasje mes dy palëve politike tregoi tensionet në lidhje me infrastrukturën dhe menaxhimin e saj në Shqipëri, ndërsa legjislacioni në fjalë ka si qëllim përmirësimin e kushteve në rrugë dhe rritjen e sigurisë për përdoruesit e tyre. Diskutimet e tilla në komisione reflektojnë një përgjegjësi të vazhdueshme për të përmirësuar standartet dhe përshtatshmërinë e legjislacionit shqiptar me rregullat dhe normat evropiane.














