Një studim nga “Fondation pour l’Enfance” tregon se 50% e materialeve të fëmijëve në forumet e pornografisë me fëmijë është publikuar nga prindërit në rrjete sociale. Në këtë kontekst, Autoriteti Irlandez i Mbrojtjes së të Dhënave (DPC) lançoi fushatën “Stop Before You Post”, e cila informon prindërit mbi rreziqet e ndarjes së informacionit për fëmijët. Videoja reklamuse, që shpejt u bë virale, evidenton rreziqet e “sharenting” (ndarja e informacionit familjar në internet), duke përfshirë emrat dhe aktivitetet e fëmijëve.
Në video, vogëlushja Éabha, gjatë vizitës së saj në një qendër tregtare, përballët me dy të panjohur që dinë detaje të jetës së saj, si emrin dhe përfshirjen e saj në aktivitete sportive. Këto momentet krijojnë një ndjenjë frike dhe shqetësimi te prindërit dhe fëmija për shkak të informacionit që eksternerët mund të kenë akses.
Mesazhi kryesor i DPC-së është të tregohet kujdes para se të postohen përmbajtje në internet. Videoja ka mbi 12,000 shikime në YouTube dhe 1 milion pëlqime në Instagram, duke shkaktuar një diskutim të gjerë mbi privatësinë familjare. Disa komentues vlerësojnë reklamën si një nxitje për prindërit për t’u bërë më të kujdesshëm, ndërsa të tjerë kritikojnë mënyrën si disa influencues përdorin fëmijët si “përmbajtje”.
Eksperti Mick Moran, CEO i Hotline.ie, paralajmëron për rreziqet e mundshme që lidhen me publikimin e materialeve të fëmijëve në internet dhe thekson rëndësinë e ruajtjes së privatësisë. Ai sugjeron që prindërit të postojnë foto vetëm në llogari private dhe për një audiencë të kufizuar, në mënyrë që të minimizojnë rreziqet e ngacmimeve dhe ndikimet negative në jetën e fëmijëve në të ardhmen. DPC gjithashtu paralajmëron se postimet e papërshtatshme mund të kenë pasoja për jetën sociale dhe profesionale të fëmijëve.















