Në ish-spitalin ushtarak, urgjenca përballet me një fluks të lartë të traumave, me mesatarisht një paraqitje çdo pesë minuta. Në ditët normale, numri i aksidenteve arrin deri në 280 brenda 24 orësh. Sipas Skënder Brataj, numri i aksidenteve ka pësuar një rritje të ndjeshme, duke kaluar nga 18 mijë në 2023 në 19 mijë aksidente në 2024.
Kjo rritje alarmante nxjerr në pah faktin se shqiptarët kanë neglizhuar disa aspekte të rëndësishme të sigurisë rrugore. Mënyra e përgjithshme e sjelljes në rrugë është problematike, pasi shumë shoferë nuk e përdorin rripin e sigurimit përkundër përdorimit të tij në autostradë. Gjithashtu, ndodhin raste kur fëmijët mbahen pa rrip në automjet ose ulur në vend të pasmë, duke rritur rrezikun e aksidenteve.
Pasojat e këtyre aksidenteve janë të rënda. Dhimbja e humbjes së një të afërmi është e thellë për familjarët, por po ashtu dëmtohen edhe qytetarët e tjerë për shkak të pakujdesisë. Përveç humbjes njerëzore, 50% e aksidenteve ndodhin në moshën aktive deri në 35 vjeç, duke sjellë një ngarkesë ekonomike për familjet dhe shtetin. Këta individë, përfaqësues të një brezi të ri, shpesh paralizohen dhe kërkojnë kujdes të zgjatur, që mund të zgjasë deri në 6 vjet.
Mjekët e njohur, nga Shqipëria dhe më gjerë, janë mbledhur në një konferencë në Tiranë për të diskutuar menaxhimin e traumave, një hap i rëndësishëm për adresimin e kësaj çështjeje që ka arritur në nivele alarmante. Sfidat e sigurisë rrugore kërkojnë një vëmendje të veçantë nga autoritetet dhe shoqëria në tërësi, për të ulur numrin e aksidenteve dhe pasojave të tyre të rënda.















