Pesë persona, përfshirë katër drejtues të lartë të Kizlyar Electromechanical Plant (KEMZ), humbën jetën të premten e kaluar pas rrëzimit të një helikopteri në Dagestan. Sipas raportimeve nga mediat ruse dhe ukrainase, aksidenti ndodhi pranë brigjeve të Detit Kaspik, kur helikopteri Ka-226 përpiqej të ulej në një plazh, por përfundoi duke goditur një shtëpi në Atsi-Shu.
Rreth pesë persona u shpallën të vdekur dhe dy të tjerë u plagosën. Videot që qarkullojnë në mediat sociale tregojnë se piloti tentoi të ulte helikopterin në plazh, por pas një goditjeje me tokën, ai u përpoq të rikuperonte kontrollin, përpara se helikopteri të rrotullohej pa kontroll dhe të rrëzohej. Një video tjetër shpalos zjarrfikësit që përballen me flakët që shkatërruan plotësisht shtëpinë.
Sipas informacionit të marrë nga Nexta, përplasja duket se është shkaktuar nga një “defekt teknik”. KEMZ, një kompani e sanksionuar nga Bashkimi Evropian për mbështetje ushtarake në konfliktin në Ukrainë, prodhon pajisje për avionë dhe sisteme kontrolli për ushtrinë ruse. Sanksionet ishin vendosur për shkak të veprimeve që minojnë pavarësinë e Ukrainës.
Krahas katër drejtuesve të lartë që humbën jetën, ndër viktimat ishte edhe Atsalo Magomedov, zëvendësdrejtor i KEMZ, ndërkohë që tre inxhinerë të tjerë dhe piloti ishin gjithashtu në mesin e të vdekurve. Incidenti është përshkruar si një “çështje serioze aviacioni” dhe ka përshpejtuar hetimet nga Administrata Federale e Aviacionit të Rusisë (Rosaviatsia), e cila po shqyrton shkaqet e saj.
Pas akteve katastrofike, reagon opinioni publik, ndërsa mediat vazhdojnë të përçojnë detaje lidhur me ngjarjen tragjike dhe pasojat e saj për industrinë ushtarake ruse.














