Një aksident tragjik ndodhi në nëntor të vitit të kaluar në Piedmont, Kaliforni, duke rezultuar në vdekjen e një studenteje 19-vjeçare, Krysta Michelle Tsukahara, dhe dy shokëve të saj, Soren Dixon dhe Jack Nelson. Makina e tyre, një Tesla Cybertruck, u përplas me një pemë dhe shpërtheu në flakë, duke lënë një pasagjer të katërt të mbijetojë falë ndihmës së një dëshmitari.
Sipas një padie për vdekje të padrejtë, Krysta kishte pësuar fillimisht lëndime të lehta, por humbi jetën për shkak të djegieve dhe thithjes së tymit, pasi mbeti e bllokuar në makinë. Padia thekson se dyert elektrike të Cybertruck mund të dështojnë në rast ndalese të furnizimit me energji, dhe mekanizmi manual ishte shumë i vështirë për t’u gjetur në një situatë emergjente. Prindërit e Krystës, Carl dhe Noelle Tsukahara, akuzojnë Teslën se kishte dijeni për këtë problem, por nuk kishte vepruar.
Avokati i familjes, Roger Dreyer, theksoi se, “Krysta ishte një vajzë e zgjuar dhe me një të ardhme përpara. Vdekja e saj ishte e parandalueshme.” Hetimet paraprake treguan se shoferi kishte konsumuar alkool dhe drogë, çka ndihmoi në humbjen e kontrollit mbi automjetin. Megjithatë, familja thekson se dizajni i makinës pengoi shpëtimin e pasagjerëve.
Ky rast ka ndodhur në një kontekst të ngjashëm me incidente të tjera. Muajin e kaluar në Gjermani, tre persona humbën jetën në një Tesla për shkak të dvigjendjes së dyerve, ndërsa në Florida, një gjykatë ndëshkoi kompaninë me 178 milionë dollarë për vdekjen e një studenti nga një Tesla jashtë kontrollit.
Tesla ende nuk ka komentuar mbi akuzat që lidhen me sigurinë e modeleve të saj dhe përgjegjësinë ligjore në raste të tilla aksidentesh, duke hapur një debat më të gjerë mbi dizajnin e automjeteve dhe rreziqet që ato mund të paraqesin për pasagjerët.