Dorëshkrimet e shkrimtarit Ismail Kadare përfaqësojnë një proces të thellë krijues, ku përmirësimi dhe korrigjimi janë elementë të pandashëm. Studiuesja Persida Asllani, duke analizuar qindra dorëshkrime të Kadarese, vëren se veprat e tij kanë qënë gjithmonë në një proces krijimi dhe ripunimi. Ajo thekson se çdo ndryshim, edhe një fjalë e vetme, mund të hapë një rrugëtim të ri në leximin e veprës.
Kadare, i njohur për vetëdijën e tij të lartë krijuese, vazhdon të punojë për elementët stilistikë të veprave të tij, duke kërkuar vazhdimisht arritjen e përsosmërisë. Një shembull i shkëlqyer i këtij procesi është “Gjenerali i Ushtrisë së Vdekur”, që ka pë undergone një ribotim të shumëfishtë. Asllani e përshkruan kalimin nga dorëshkrimi në tekstin e shkruar si një proces po aq krijues sa vetë leximi i librit.
Gjatë një leksioni të hapur me maturantët në Studios Kadare, Asllani prezantoi dorëshkrime të rëndësishme të Fondit të Muzeut dhe propozoi një metodë më efikase për mësimdhënie, me theks në zhvillimin e aftësive lexuese të nxënësve. Ajo shprehu rëndësinë e një mësimdhënie cilësore, duke theksuar se nuk është e nevojshme të detyrohen nxënësit të lexojnë shumë pa e kuptuar thelbin e veprës. Objektivi i saj është t’u ofrojë nxënësve luksin për të qenë lexues të mirë gjatë gjithë jetës.
Kjo angazhim i Asllanit për të ndihmuar rininë të njohë më mirë letërsinë dhe autorët shqiptarë, pasqyron nevojën për të forcuar lidhjen ndërmjet krijimtarisë letrare dhe lexuesve të rinj. Roli i dorëshkrimeve si një element këndveshtrimi për procesin krijues të Kadaresë është tepër i rëndësishëm dhe shihet si një pasuri e çmuar për studimin e letërsisë shqiptare.