Ministria e Arsimit ka lëshuar një urdhër të ri që ndalon përdorimin e telefonave jo vetëm gjatë mësimit, por edhe në mjediset shkollore. Megjithatë, ky urdhër duket se mbetet kryesisht teorik, pasi një vëzhgim nga Top Channel ka treguar se nxënësit e kanë të vështirë të shkëputen nga pajisjet teknologjike. Një maturante shprehet se telefoni është bërë pjesë e përditshmërisë, duke e vështirësuar zbatimin e rregullave.
Gjatë pushimeve, adoleshentët shpesh përdorin telefonat e tyre në oborre dhe korridore, pavarësisht ndalimit. Nxënësit pranojnë se madje edhe gjatë orëve të mësimit ndodhin përjashtime: “Unë nuk e përdor, por gjatë 5-minutëshit na japin mësuesit, sepse na nevojitet për të parë orën,” thotë një nxënëse. Disa prej tyre madje pranojnë se manovrojnë për të mashtruar stafin pedagogjik, duke përdorur dy telefona, një të fikur për t’i dhënë mësuesit.
Pamjet nga shkolla në shkollë në Tiranë tregojnë se gjimnazistët janë veçanërisht të pabindur. Por ndalimi i telefonave prek gjithashtu edhe nxënësit e shkollave 9-vjeçare, ku disa prej tyre janë ende të dukshëm me telefonat në dorë, ndërsa shumica e kanë mbyllur ato në sirtaret e klasës. Kjo situatë ka ngjallur shqetësim tek prindërit, të cilët kërkojnë barazi për të gjithë nxënësit.
Mungesa e zbatimit të urdhrit nga ana e nxënësve tregon një sfidë të madhe për arsimtarët dhe administratën shkollore. Rregullat për të ndaluar përdorimin e telefonave në shkolla janë si për të mbrojtur përqendrimin e nxënësve, ashtu edhe për të krijuar një ambient më produktiv. Megjithatë, përvoja e përditshme tregon se zbatimi i këtyre rregullave është një mision i vështirë. Situata kërkon një qasje më të fortë dhe më kreative për të siguruar që nxënësit të angazhohen më shumë në mësim dhe të kufizojnë përdorimin e teknologjisë në mënyrë që të ruajnë fokusin gjatë aktiviteteve shkollore.