Filmi “Pikë Uji” i regjisorit shqiptar Robert Budina ka kapur vëmendjen e New York Times, i cili e përfshiu në listën e “5 filmave ndërkombëtar që duhen parë.” Ky është një arritje e rëndësishme për kinematografinë shqiptare, që rrallë ka marrë hapësirë në media prestigjioze amerikane.
Kritikja Devika Girish rekomandon filmin, duke e vendosur Shqipërinë në qendër të vëmendjes globale të kinemasë. “Pikë Uji” tregon historinë e Aida-s, e luajtur nga Gresa Pallaska, dhe bashkëshortit të saj Ilir, me Arben Bajraktaraj në rolin kryesor. Çifti jeton në një pallat mbi qytetin e Pogradecit, duke shijuar pamjen e bukur të Liqenit të Ohrit, ndërsa historia shpalos “atmosferën e zymtë të korrupsionit.”
New York Times përshkruan veprën e Budinës si një reflektim të “kalbëzimit të thellë” në shoqëri, duke e ilustruar këtë me ngjyrat blu dhe gri, që krijojnë një ndjenjë disi depresive. Regjisori vetë shprehet se qëllimi ishte të trajtohej një “anatomie e shoqërisë” që eksploron marrëdhëniet familjare, karrierën dhe politikën.
Temat e filmit janë universale, por me një trajtim specifik shqiptar, duke ndriçuar sistemin e dhunës mizogjine dhe lojërat e pushtetit në një shoqëri post-komuniste. Çështjet që ngrit filmi arrijnë të rezonojnë me audiencën, duke e bërë atë të rëndësishëm për diskutimet aktuale.
Përveç vlerësimit nga New York Times, “Pikë Uji” ka marrë kritika pozitive edhe nga burime të tjera të njohura në fushën e filmit, si Variety dhe Rotten Tomatoes, ku shikohet si një dramë e fuqishme dhe atraktive.
Filmi është i aksesueshëm për publikun amerikan dhe ndërkombëtar përmes platformës Film Movement Plus, duke ofruar një mundësi për të parë një vepër që ndriçon aspektet e errëta të shoqërisë shqiptare, ndërsa shfaq talentin dhe potencialin në rritje të kinematografisë shqiptare.