Administrata e Presidentit të SHBA-së, Donald Trump, po intensifikon presionin ndaj Universitetit të Harvardit, duke vendosur kufizime të reja në fondet federale të ndihmës studentore. Ky veprim bazohet në shqetësime rreth “gjendjes financiare” të këtij institucioni, i cili është universiteti më i vjetër dhe më i pasur në Amerikë.
Departamenti i Arsimit njoftoi se Harvardi tani do jetë nën “mbikëqyrje të shtuar të kapitalit”, duke kërkuar që universiteti të përdorë fondet e veta për të mbuluar ndihmën federale që u jep studentëve, para se të jetë në gjendje të rikuperojë këto shpenzime nga qeveria. Sipas këtij departamenti, studentët do të kenë ende qasje në fondet federale, por Harvard do të jetë i detyruar të mbulojë fillimisht këto pagesa për të siguruar menaxhimin e përgjegjshëm të fondeve publike.
Për më tepër, Departamenti i Arsimit kërkon gjithashtu që Harvardi të sigurojë një letër krediti të pakthyeshme prej 36 milionë dollarësh ose ndonjë garanci tjetër financiare të pranueshme. Këto masa vijnë vetëm pak kohë pas një fitorje ligjore nga Harvardi ndaj administratës Trump, e cila e kishte akuzuar universitetin se promovonte ideologjinë “woke” dhe se nuk e kishte mbrojtur siç duhej studentët e saj hebrenj gjatë protestave pro-palestineze.
Më 3 shtator, një gjyqtare e Bostonit kërkoi anulimin e ngrirjes së fondeve prej rreth 2.6 miliardë dollarësh, duke akuzuar qeverinë për përdorimin e antisemitizmit si një justifikim për sulmin ndaj universitetit. Harvardi, i cili ende nuk ka reaguar ndaj masave të reja të vendosura nga Departamenti i Arsimit, shpalli së fundmi se kishte filluar të rikuperonte disa nga fondet e ngrira. Universiteti theksoi se ishte i kënaqur me ndihmën prej 46 milionë dollarësh nga Departamenti i Shëndetësisë për fonde kërkimore, duke shpresuar se do të rikuperonte sa më shumë fonde të jetë e mundur nga agjencitë qeveritare.
Kjo situatë tregon tensionet në rritje mes administratës Trump dhe institucioneve akademike, duke reflektuar gjithashtu një debat më të gjerë mbi menaxhimin e fondeve publike dhe qeverisë dhe ndikimin e ideologjive në arsimin e lartë.















