Kina ka ndërtuar marinën më të madhe luftarake në botë dhe po e zgjerohet me një ritëm të shpejtë, duke u afruar ndjeshëm me Shtetet e Bashkuara në fushën e fuqisë detare. Sipas ekspertëve, aktualisht Kina ka 234 anije luftarake në operim, krahasuar me 219 të Marinës Amerikane. Kjo ka ndodhur falë kapacitetit të saj ndërtimor, që është 200 herë më i madh se ai i SHBA-së, duke përfaqësuar më shumë se 60% të porosive globale për anije.
Brenda katër viteve të fundit, katër kantieret më të mëdha kineze kanë prodhuar 39 anije luftarake, me një zhvendosje totale prej 550,000 tonësh — më shumë se e gjithë flota britanike. Industrinë globale të ndërtimit të anijeve e dominon Kina, e cila vetëm këtë vit ka marrë mbi 60% të porosive botërore. Kantieri detar në Dalian, një nga më të mëdhenjtë, është një simbol i fuqisë industriale dhe ushtarake të vendit.
Investimet e Kinës në teknologji ushtarake janë rritur gjithashtu, duke përfshirë armët hipersonike, dronët nënujorë dhe raketat kundër anijeve. Megjithatë, SHBA mbetet në avantazh në aspektin e tonazhit total, përfshirë nëndetëset dhe aeroplanmbajtëset më të avancuara. Sidoqoftë, kapaciteti i ndërtimit të anijeve në SHBA ka pësuar dobësime me kalimin e kohës, duke e bërë Uashingtonin të shqetësohet për marrëdhëniet në rritje të Kinës me detin.
Duke ecur përpara, është e qartë se ambiciet detare të Kinës po zhvillohen me një strategji të qartë dhe të qëndrueshme, e cila jo vetëm që ndihmon në forcimin e pozicionit të saj në rajonin e Azisë, por gjithashtu konkurron drejtpërdrejt me fuqinë detare të SHBA-së. Kjo situatë ndihmon në rritjen e tensioneve në marrëdhëniet ndërkombëtare dhe ndikon në strategjitë ushtarake të vendeve që ndihen të kërcënuara nga rritja e influencës së Kinës në ujërat globale.















