Një incident i rëndësishëm ndodhi në Bazën Ajrore Eielson në Alaska, kur një pilot i Forcave Ajrore Amerikane u detyrua të braktiste avionin e tij luftarak F-35. Ngjarja ndodhi pas një video-konference 50-minutëshe me inxhinierët e Lockheed Martin, ku ata po përpiqeshin të zgjidhnin një problem të rëndësishëm me ingranazhin e uljes. Avioni, me një kost të rreth 200 milion dollarë, u rrëzua menjëherë pas kësaj konference, duke shkaktuar shqetësim në radhët ushtarake.
Sipas informacionit të disponueshëm, problemi i ingranazhit ndodhi pas ngritjes, kur ky sistem nuk u tërhoq plotësisht. Kur piloti përpiqej ta ulte përsëri, rrota e përparme “u bllokua”, duke e bërë avionin të kalonte automatikisht në “modalitetin e tokës” ndërsa ndodhej në ajër. Kjo situatë e bëri avionin të pakontrollueshëm dhe, për këtë arsye, piloti vendosi të hidhej. Një video nga incidenti tregonte F-35 duke u rrëzuar ndërsa piloti u hodh në ajër në mënyrë të sigurt, duke përjetuar vetëm lëndime të lehta.
Hetimi i Forcave Ajrore zbuloi se akulli kishte bllokuar ingranazhin e uljes, duke penguar funksionimin e tij normal. Gjatë përpjekjeve për të rregulluar situatën, piloti ishte në komunikim me pesë inxhinierë të Lockheed Martin, të cilët ofronin udhëzime. Megjithatë, përpjekjet për dy ulje “me prekje dhe nisje” dështuan, duke shkaktuar bllokimin e të dy ingranazheve kryesore të uljes.
Raporti për incidentin vuri në dukje se vetëm nëntë ditë më vonë, një incident i ngjashëm ndodhi në të njëjtin aeroport, ku F-35 ia doli të ulej me sukses. Ky rast hedh dritë mbi sfidat dhe rreziqet me të cilat përballen pilotët dhe inxhinierët në përdorimin e teknologjive të avancuara si F-35, duke sjellë në pah nevojën për një mbikëqyrje më të mirë dhe një menaxhim më të qartë të situatave emergjente gjatë fluturimit.















