Andrew Davies po udhëtonte për në Zelandën e Re si menaxher projekti për një ekspozitë kur fluturimi i tij nga Londra në Singapor u ndal nga turbulenca të forta. Ai përshkruan përvojën si një “rollercoaster,” me lëndime të pasagjerëve dhe një vdekje nga një atak në zemër. Vdekjet nga turbulencat janë të rralla, por lëndimet janë më të zakonshme, me 207 raste të rënda në SHBA që nga 2009, shumë prej të cilave përfshijnë ekuipazhin.
Ekspertët paralajmërojnë se variacionet klimatike do të rrisin intensitetin dhe frekuencën e turbulencave, duke mundësuar një dyfishim ose trefishim të ndodhisë së tyre në dekadat e ardhshme. Është parashikuar që turbulencat do të rriten jo vetëm mbi Atlantikun e Veriut, ku është regjistruar një rritje prej 55% gjatë 40 viteve të fundit, por edhe në rajone të tjera si Azia Lindore dhe Lindja e Mesme.
Tre shkaqet kryesore të turbulencës janë: konvektive, orografike dhe ajër i pastër. Ndryshimet klimatike kontribuojnë në rritjen e turbulencave, veçanërisht ato konvektive, pasi ajri më i ngrohtë mbajnë më shumë lagështi, duke shkaktuar stuhi më intensive. Turbulenca e ajrit të pastër është e vështirë për t’u parashikuar. Megjithatë, përmirësimet në parashikimin e turbulencave e bëjnë të mundur identifikimin e rreth 75% të rasteve.















