KROACI- Numri i turistëve që vizitojnë Kroacinë ka rënë ndjeshëm, duke shkaktuar një goditje të madhe për industrinë. Vendi ballkanik ka qenë një parajsë për vizitorët nga Gjermania, Austria, Republika Çeke dhe Italia, shumë prej tyre të tërhequr nga çmimet më të lira që gjenden atje.
Megjithatë, në tre vitet e fundit çmimet e turizmit në Kroaci janë rritur me një shifër marramendëse prej 50%. Rritja e çmimeve po e bën Kroacinë më të shtrenjtë se dy nga rivalët e saj më të mëdhenj, Spanja dhe Greqia. Kostot në dy vendet mesdhetare janë rritur vetëm me 15-20% gjatë së njëjtës periudhë.
Rritja e ndjeshme tani po e vë në rrezik të madh reputacionin e Kroacisë si një destinacion udhëtimi i përballueshëm.Kostot në rritje nuk janë rezultat i faktorëve të jashtëm siç janë kostot e energjisë ose normat e tatimit mbi vlerën e shtuar (TVSH).
Kroacia krenohet me disa nga çmimet më të ulëta të energjisë brenda BE-së dhe një normë të reduktuar të TVSH-së për turizmin prej 13%. Shkaku kryesor i rritjes së çmimeve qëndron në rritjen e kostove operative brenda industrisë së mikpritjes.
Çmimet më të larta kanë sjellë një stanjacion në qëndrimet me netë dhe, shqetësuese, një rënie në shpenzimet turistike. Gjatë sezonit kulmor të verës vitin e kaluar, të ardhurat nga turizmi i huaj në Kroaci ranë me 0.7% krahasuar me vitin e kaluar.
Turistët kanë shprehur zemërimin e tyre për rritjen e ndjeshme të çmimeve në platformat e vlerësimit të udhëtimeve, si Tripadvisor. Një norvegjez mbeti thellësisht i zhgënjyer pasi kaloi pushimet në Kroaci vitin e kaluar.
“Çdo gjë është shumë më e shtrenjtë se më parë”, shkruan ata.
“Çmimi i një shezlongu është 25 deri në 30 euro! Kroacia ishte zgjedhja jonë e parë për pushimet verore, por tani gjithçka për fat të keq është bërë shumë e shtrenjtë. Nuk e di nëse do të kthehemi. Më vjen keq që Kroacia po zhvillohet në këtë drejtim,” shtoi turisti.